مطالب مرتبط:
شاعر نیاز دارد احساسش را مکتوب کند/ ناشران در ازای حق التالیف 30 جلد کتاب می دهند
منظور: 30 هزار میلیارد تومان در بودجه 1403 برای امورات فرهنگی پیش بینی شده/ این جهش در اعتبارات فرهنگی در تمام تاریخ بودجه نویسی استثنایی است
ببینید | تصاویری از ضربه ایستگاهی استثنایی تونی کروس در آخرین بازی خود
ببینید | تصاویری از ضربه ایستگاهی استثنایی تونی کروس در آخرین بازی خود
سوالات امتحان شبه نهایی هندسه 3 مدارس برتر با پاسخ تشریحی + لینک دانلود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 13:002024-06-02اجتماعي

توزیع 639 جلد کتاب در مدارس استثنایی  کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از توزیع 639 جلد کتاب داستان در سال تحصیلی 1403-1402 در مدارس استثنایی استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از توزیع 639 جلد کتاب داستان در سال تحصیلی 1403-1402 در مدارس استثنایی استان خبر داد.

طالب محمدی 13 خرداد در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: توسعه و تجهیز کتابخانه های مدارس استثنایی به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در بین دانش آموزان با نیازهای ویژه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محمدی گفت: این تعداد کتاب با مشارکت سازمان آموزش و پرورش استثنایی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تهیه و در دوره های مختلف تحصیلی مدارس استثنایی استان توزیع شد.

وی افزود: کتاب خوانی به عنوان وسیله ای مؤثر برای ایجاد رغبت بیشتر و عادت دادن کودکان و نوجوانان به مطالعه بوده و انتخاب کتاب های مفید و جذاب انگیزه دانش آموزان را بیشتر می کند.

رییس آموزش وپرورش استثنایی استان با بیان اینکه کتاب خوانی و میزان گرایش به مطالعه یکی از شاخص های رشد و توسعه جوامع به شمار می رود، عنوان کرد: موضوع کتاب های انتخابی برای دانش آموزان باید ملموس، عینی، کاربردی و به محیط زندگی آنان نزدیک باشد.


برچسب ها: مدارس استثنایی - استثنایی - آموزش و پرورش استثنایی - رییس آموزش و پرورش استثنایی - آموزش و پرورش - کتاب - رییس آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 639 جلد کتاب در مدارس استثنایی  کردستان

توزیع 639 جلد کتاب در مدارس استثنایی  کردستان